ye,my life a bitch,but you know nothing 'bout her!

Hallå babes!
kom nyss hem, var ute med mamma o handlade lite. Inhandlade lite gott till ikväll men vet inte om jag vill äta det,jaja vi får väl se =D Sitter påklädd o osminkad. Pallar lixom inte sminka mig om jag ändå inte ska göra någonting. Sen om nånting kul händer så är de väl bara att sminka sig. Skulle egentligen festa ikväll, men nej de planerna gick ju åt helvete. Precis som resten utav detta jävla lovet. Har märkt att jag inte har några roliga kompisar längre. Alla är tråkiga,eller så har vi vuxit ifrån varanda osv. Men sånt händer, nu ska jag äta skinksallad..mm gottttttttttttt (A)
föresten, jag vill inte fastna på cambilder idag. Varenda en blir ett helt förjävlig.
Blek & ful, så ingen bild nu.
men puss på mina söta flickor..& pojkar
/Ärcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0