Amen va löjliigt

Haha. sån svettig bild, direkt efter träningen!
Hej sunshines. Här sitter jag med världens bästa humör & energi så det räcker för hela Malmö.
Var o tränade Judo idag. Det var extermt jobbigt,fick ont i lungerna o allting. Men det  var kul :D
o sedan hade jag världens mensvärk så det var inte lika kul. Nu har jag nyss kollat Big Brother & duschat. Ligger på soffan o känner mig tjock. Hihi. hela min mage är helt jävla svullen, som värsta bullen :( det gillas inte. får sån ångest varje gång jag går förbi speglen o ser magen stå ut som fan. Ibland önskar man att man hade varit kille istället.Hm, vill kolla på glashuset nu men det går inte :( buhu, nä får väl socialosera mig på msn då väl.Åh, NO känner hur jag börjar få ont i benen nu oxå. Precis vad jag behövde ju. Eller inte.
/Ärcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0