Sneig lördag

Hej bloggisen.
Vaknade klockan 12,kollade på klockan o tänkte äsch, en halvtimme till kan jag sova.
Vaknade upp 3 timmar senare,OPSI. hih :$ Nu sitter jag bara här vid datorn o tråkar :(
Har sjukaste träningsvärken, kan knappt röra mig. Haha går som en jävla spräckt anka förfan.
Alltså, jag får ont i hjärtat att säga det här men detta lovet har varit så tråkigt att jag NÄSTAN längtar tillbaka till skolan. Åh, så är det inte Big Brothaa ikväll, vafan ska jag nu göra? :(


Ja o så sitter man här o får ångest också. Fast har ju bara mig själv att skylla.
Nej, en resa skulle suttit fint nu. Bara kommit bort från detta äckliga vädret o från hela Malmö.

Nepp, nu ska jag leta upp mitt slutbetyg o sedan skicka in mitt CV till lite olika ställen!
seee you later babys.
jag är dålig på att ta nya bilder..
/Ärcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0