I wanna be the smile you put on your face

Nä. nu snear jag på riktigt. För det försata är hela fina malmö täckt av snö, jag som trodde det var på väg mot vår. Jävla ångest. För det andra,har detta lovet varit det segaste & tråkigaste lovet ever. Fyyyyyfaaaaaaaaaaaaaaan!
imorgon ska jag träna Judo för första gången på 2 år. Hihi, jag kommer nog dö. Fast det ska bli kul faktiskt. Det är ju trotts allt SPORTLOV. Sen får vi se vad som händer.

Idag åkte jag med mamma till tandläkaren. Sen mötte jag Hannah i stan. Det hände väl inte så mkt mer än att jag åt en sallad på espresso house, sedan förflyttade vi oss till Mc för att 10minuuter senasre ta bussen hem. Sen har jag bara kollat tv & pluggat lite. Nu ska jag faktiskt ta fram kemiboken eftersom jag aldrig gjorde det igår :)

Godnatt, dröm lika sött som er själva.
puss :*
hej tjockisbild!
/Ärcii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0